Wij hartje de warmte:) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gabriela Prinzen - WaarBenJij.nu Wij hartje de warmte:) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Gabriela Prinzen - WaarBenJij.nu

Wij hartje de warmte:)

Blijf op de hoogte en volg Gabriela

22 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Even een berichtje om te laten weten dat we goed aangekomen zijn. Na een uur extra boven Dubai 'achtjes' te hebben gedraaid (er was geen plaats om te landen...), stonden we om half acht in Dubai. Metro kaart geregeld en meteen maar de metro in gestapt waarmee je prima door Dubai kan reizen. Van alles gezien (veeeeel gebouwen) en ook een stukje cultuur mee gekregen (we waren erg blij met onze sjaals waar we een rok van maakten, aangezien we naast vrouwen in burka's en mannen in witte gewaden liepen en we in onze korte broekjes behoorlijk aangestaard werden). Om 3 uur waren onze voetjes en lichamen op, ook omdat we niet geslapen hadden in het vliegtuig, en zijn we lekker in het zonnetje gaan liggen onder het hoogste gebouw ter wereld :) Straten, metro's, winkelcentra; alles is superrrr schoon! Dubai is leuk voor een dagje, maar langer hoeft van ons ook niet;)

De vlucht naar Dubai hebben we beiden amper mee gemaakt; slaaptablet erin en na 36 uur zonder slaap konden wij heerlijk slapen. Van een vriend hadden we een precieze beschrijving hoe we bij Khao San Road moesten komen: DE straat voor alle backpackers. Met de metro en daarna de taxi kwamen we voor ons hostel uit. Het verkeer is bizar druk en chaotisch, maar we waren te moe om het op te merken. Onze kamer ziet er prima en schoon uit dus we mogen niet klagen voor €6 p.p. per nacht (ook niet over de mega harde matrassen;) )Daarna gauw gaan liggen slapen bij het zwembad, zodat we weer een beetje bijkwamen en energie hadden om 's avonds een rondje door de stad te lopen en wat te eten. Nu plannen maken voor morgen en nog ergens een drankje doen. Ik zal af en toe wat foto's op facebook zetten vanaf mijn telefoon, maar de mooie foto's van mijn camera moeten jullie maar een keertje bij me thuis komen kijken...!

Liefs

• 22 Februari 2013 - 15:18

Mirjam:

Hey Gaby,

NICE!!!
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen..
    Ja Dubai, dat klinkt als een leuke extra ervaring voor een dagje,
    Heel benieuwd naar je verhalen in Thailand.
    Nou ga lekker genieten! :)

Kusje

• 22 Februari 2013 - 15:22

Leandra:

*klik* Vind ik leuk!

• 22 Februari 2013 - 15:23

Eduardo:

Yes eerder dan Jantinne. Leuk mooi een eerste verslagje al te lezen en je WhatsAppfotos
    groetjes papa

• 22 Februari 2013 - 16:40

Kim:

Fijn om dit eerste berichtje te lezen! Veel plezier meiden!

• 22 Februari 2013 - 18:55

Madelon:

Heeeel fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen!! Top!!
    Lekker genieten samen, veel plezier!!!!

• 22 Februari 2013 - 19:23

Toke:

O meid, wat heerlijk! Ik zie jullie al met die doeken om je benen. Ja, je voelt je echt niet op je gemak als iedereen om je heen compleet gesluierd is.
    Blijf je verhalen graag lezen.
    Groetjes van Toke

• 24 Februari 2013 - 18:55

Jacky:

Whooehoee het eerste verhaaltje. Leuk! Leuk!
    Wel kort hoor. Niet gewend.
    Lekker genieten.
    kus

• 06 Maart 2013 - 11:15

Mariette Van Driel:

Al heel wat daagjes verder. Veel plezier en vooral genieten van alle ervaringen.
    Liefs